ZAKONI
Zakon o vodama („Narodne novine“, broj66/19),
Zakon o financiranju vodnog gospodarstva („Narodne novine“, broj 153/09, 56/13, 154/14, 119/15,120/16,127/17 i 66/19),
Zakon o vodi za ljudsku potrošnju („Narodne novine“, broj 56/13 ,64/15,104/17,115/18,16/20),
Zakon o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13 i 85/15),
Zakon o zaštiti potrošača („Narodne novine“, broj 41/14,110/15,14/19),
Zakon o vodnim uslugama („Narodne novine“, broj 66/19)
ODLUKE:
UREDBE
- PLAN GRADNJE KOMUNALNIH VODNIH GRAĐEVINA
- OPĆI I TEHNIČKI UVJETI ISPORUKE VODNIH USLUGA
- IZMJENE OPĆIH I TEHNIČKIH UVJETA ISPORUKE VODNIH USLUGA
- Odluka o cijeni vodnih usluga od-31.03.2011.-godine.
- Odluka o davanju suglasnosti na Odluku o cijeni vodnih usluga Privrede d.o.o. Petrinja od 31.03.2011. godine
- Odluka o priključenju na komunalne vodne građevine („Službeni vjesnik“, broj 62/13)
- Odluka o obračunu i naplati naknade za razvoj („Službeni vjesnik“, 59/18)
- Odluka o odvodnji otpadnih voda na području aglomeracije Petrinja
- Odluka o uporabi dobiti
- Uredba o mjerilima ekonomičnog poslovanja isporučitelja vodnih usluga („Narodne novine“, broj 112/10)
- Uredba o najnižoj osnovnoj cijeni vodnih usluga i vrsti troškova koje cijena vodnih usluga pokriva („Narodne novine“, broj 112/10)
Etički kodeks
Kodeks etike u poslovanju dokument je Hrvatske gospodarske komore koji utvrđuju osnovne smjernice etičkog ponašanja poslovnih subjekata u hrvatskom gospodarstvu. Određivanjem etičkih kriterija želja je pridonijeti otvorenijem i učinkovitijem poslovanju te kvalitetnijim vezama poslovnih subjekata u RH s poslovnom sredinom u kojoj djeluju, sprječavajući nedopušten utjecaj na društvenu i prirodnu okolinu.
Etičkim kodeksom Privrede d.o.o. utvrdili smo osnovna etička pravila ponašanja naših zaposlenika u odnosu prema fizičkim i pravnim osobama, kao i u međusobnim odnosima zaposlenika, radi utvrđivanja i promoviranja temeljnih etičkih vrijednosti u poslovima koje obavljaju zaposlenici Društva.
Društvo posluje u interesu korisnika vodnih usluga, a napose poštujući i razvijajući osnovne vrijednosti kao što su pravičnost, poštenje, odgovornost, kvaliteta usluga, otvorenost u poslovanju, poduzetnost, timski rad i druge vrijednosti primjerene za isporučitelja vodnih usluga.
Temeljna načela koja promoviramo su:
- povjerenje i kolegijalnost
- zakonitost i stručnost u obavljanju poslova
- timski rad i profesionalna komunikacija
- uvažavanje potreba korisnika usluga
- izbjegavanje i prevencija sukoba interesa
- odgovorno upravljanje imovinom, poslovnim financijama i postupkom nabave
- povjerljivost osobnih podataka i informacija o poslovanju
- izbjegavanje primanja i davanja darova
- zabrana konzumiranja sredstava ovisnosti tijekom radnog vremena
Potičemo etičkog ponašanje u organizaciji definiranjem i publiciranjem pravila ponašanja i pozitivnim primjerom menadžera.
Kontakt podaci etičkog povjerenika:
Kristina Mlinar
Samostalna referentica za odnose sa korisnicima
E-mail: kristina.mlinar@privreda-petrinja.hr
Tel: 044/527-454
Prilozi:
Etički kodeks Privrede d.o.o.
Akcijski plan za provedbu Antikorupcijskog programa Privreda d.o.o.